19:09 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت سیمانی

عرضه سیمان و فولاد در تالار نقره‌ای
بورس کالا امروز میزبان عرضه یک میلیون و ۲۸۵ هزار تن سیمان و فولاد است.
ثبت ۲.۶ میلیارد تومان صادرات در فروش "سهرمز"
درآمد‌های شناسایی‌شده "سهرمز" طی ۶ ماهه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده، بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی به مبلغ ۵۴۲ میلیارد ریال بوده و مابقی آن را نیز در بازار صادراتی با ۲۶ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.
۶۱ شرکت سیمانی در راه بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز شنبه ۱۰ مهرماه میزبان عرضه یک میلیون و ۳۴ هزار و ۲۴ تن سیمان از سوی ۶۱ شرکت است.
درآمد ماهانه "سخاش" سر به فلک گذاشت
یشترین درآمدی سیمان خاش طی ۶ ماهه گذشته به ثبت رسانده مربوط به شهریورماه بوده، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده توسط این شرکت سیمانی برابر با ۱۲۵ میلیارد ریال بوده است.
"سهرمز" در حال تلاش برای بازگشت به روند صعودی
بیشترین محصول فروش رفته سیمان هرمزگان در مردادماه در اختیار «سیمان پاکتی (داخلی)» بود.
رشد قابل توجه ۱۵۷ درصدی سود خالص "سمازن"
بیشترین دارایی در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت» بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۱,۳۲۴ درصد رشد را شاهد بوده است.
افزایش ۱۶۳ درصدی سود خالص "سشمال"
سود انباشته ارائه‌‎شده سیمان شمال در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ برابر با رشد ۵ درصدی به ۱،۰۴۰ میلیارد ریال رسیده است.
عرضه بیش از یک میلیون تن سیمان روی میز بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه ۲۷ شهریورماه بازهم میزبان ترافیک سنگین عرضه های ۶۰ شرکت سیمانی به میزان یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ تن است.
افزایش درآمد سالانه ۱۳۶ درصدی "سخزر"
بیشترین میزان درآمدی که سیمان خزر در مردادماه کسب کرده متعلق به «سیمان تیپ ۲ پاکتی» با ۳۳۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۶۷۲ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشت.
احراز هویت مشتریان سیمان در بورس کالا با کد «سجام»
سازمان بورس و اوراق بهادار در پی الزام فروش تمامی محصولات سیمان در بورس کالا امکان استفاده از اطلاعات افرادی که ثبت نام آن‌ها در سامانه سجام تکمیل شده را به بورس کالا و شرکت سپرده گذاری ابلاغ کرد. این اقدام به منظور احراز هویت مشتریان سیمان انجام می‌شود.
قیمت سیمان کاهش پیدا کرد
به دنبال عرضه پرحجم ٥٢ شرکت سیمانی در بورس کالای ایران، روز گذشته متوسط قیمت هر کیلوگرم سیمان تیپ دو که هفته گذشته ۷۴۲ تومان به ازای هر کیلوگرم بود این هفته به ۵۴۲ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.
پایانی بر روند نزولی "سخوز"
بیشترین میزان درآمدی که سیمان خوزستان در مردادماه از خود بر جای گذاشته مربوط به سیمان و کلینکر داخلی با ۴۴۸ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۴.۶۶۷.۳۹۶ ریال اعلام‌شده است.
یک میلیون و ۱۱۷ هزار تن سیمان روی تابلو می‌رود
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز شنبه ۶ شهریور ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۱۷ هزار تن سیمان از سوی ۴۷ شرکت سیمانی است.
افزایش درآمد سالانه "سفار" در مردادماه
بیشترین محصول فروش رفته سیمان فارس در مردادماه در اختیار «سیمان پرتلند تیپ ۵-کیسه‌ای» با ۲۵.۸۲۰ تن بوده است.
روند افزایشی سود خالص "سهگمت" در ۴ سال اخیر
بیشترین میزان دارایی این شرکت سیمانی مربوط به دارایی‌های ثابت مشهود با یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال بوده است.